ادبیات آینه ی جامعه است. در اجتماع انسانها در بستر مکانها با یکدیگر ملاقات می کنند. مکان ملاقات به عنوان مکانی اجتماعی انسانها را تحت تاثیر قرار داده و اعمال و احساسات آنها را کنترل می کند. این مکان که حضور قابل توجهی در دنیای ادبیات دارد، رفتار خاصی را بر می انگیزد که در همه ی آثار ادبی یکسان است. این ویژگی وجود ساختاری جهانی و اسطوره ای را برای این مکان نشان می دهد. این پژوهش بر آن است تا با بررسی مکان ملاقات در در یاچه ی لامارتین، ساختار اسطوره ای این مکان را ثابت کند. در ابتدا، نظریه ی « مکان اجتماعی » دی مئو و بولئون، امکان بررسی نحوه ی تاثیر گذاری مکان ملاقات را برای ما فراهم می کند. سپس برای اثبات ساختار اسطوره ای مکان ملاقات از نقد اسطوره ای بهره می جوییم.
یکتامرد, فاطمه و غیاثی زارچ, ابوالقاسم . (1392). شعر دریاچه لامارتین: بازگشتی جاودانه به مکان ملاقات. revue des études de la langue française, 6(1), 60-49. doi: 10.22108/relf.2635.20337
MLA
یکتامرد, فاطمه , و غیاثی زارچ, ابوالقاسم . "شعر دریاچه لامارتین: بازگشتی جاودانه به مکان ملاقات", revue des études de la langue française, 6, 1, 1392, 60-49. doi: 10.22108/relf.2635.20337
HARVARD
یکتامرد, فاطمه, غیاثی زارچ, ابوالقاسم. (1392). 'شعر دریاچه لامارتین: بازگشتی جاودانه به مکان ملاقات', revue des études de la langue française, 6(1), pp. 60-49. doi: 10.22108/relf.2635.20337
CHICAGO
فاطمه یکتامرد و ابوالقاسم غیاثی زارچ, "شعر دریاچه لامارتین: بازگشتی جاودانه به مکان ملاقات," revue des études de la langue française, 6 1 (1392): 60-49, doi: 10.22108/relf.2635.20337
VANCOUVER
یکتامرد, فاطمه, غیاثی زارچ, ابوالقاسم. شعر دریاچه لامارتین: بازگشتی جاودانه به مکان ملاقات. revue des études de la langue française, 1392; 6(1): 60-49. doi: 10.22108/relf.2635.20337